Архива чланака

СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ ОД 2021/2022.

2024.



Напредне функције у Екселу
новембар 2023.


"Дигитални свет 4"




Семинар: "Израда анимација у Скречу"
ОКЦ

Пројекат "Заједно ка средњој школи"

Обука за планирање, спровођење и праћење мера за спречавање осипања ученика
  



Пројекат "Учимо сви заједно"

Модул 1
"Наставници као носиоци квалитетног образовања за сву децу"
"Изазови и дилеме нових програма грађанског васпитања - разговори са стручњацима"
новембар 2022.

Програм обуке наставника за предмет Дигитални свет 3

База активности којима се развијају вештине читања, писања, слушања и говорења за први циклус основног образовања и васпитања, ЗУОВ

Учешће у међународном пројекту "Богата је кућа свака уз рецепте мојих бака" 

За менторски рад и учешће на литерарном конкурсу "Ко каже да не итам лектиру"

Учешће у манифестацији "Добри људи, добра дела"




"БЛАГОДАРНИЦА" за допринос у подстицању дечјег стваралаштва кроз учешће, као ментора, на ШЕСТОМ ТАБЛИНОМ МЕЂУНАРОДНОМ БОЖИЋНОМ КОНКУРСУ.

Школa српског језика из Тузле






Број 1001. за 2022. годину.
_________________________________________
Етика и интегритет



Т4 - октобар `22.









Пројекат "Васкрс"
Школа српског језика - Тузла



Т4 АМБАСАДОР 
(Глобална образовна мрежа)


Анкета о онлајн настави, дигиталним ресурсима и компетенцијама



Teacher Tech Summit ambassador





___________________________________________________________________________________
Радна група на пословима 
ПРЕГЛЕДАЊА И ОДОБРАВАЊА ПРОГРАМА СТАЛНОГ СТРУЧНОГ УСАВРШАВАЊА НАСТАВНИКА, ВАСПИИТАЧА И СТРУЧНИХ САРАДНИКА
Април 2022.
 

Листа прегледача је на линку:

Pregledanje i odobravanje programa stalnog stručnog usavršavanja nastavnika, vaspitača i stručnih saradnika



"Употреба драмске едукације у грађанском васпитању"



Мапа ума-начин да учење буде игра

Програм обуке наставника разредне наставе за предмет Дигитални свет 2


Даровити ученици и српски језик
новембар 2021.




Формативно оцењивање 
октобар 2021.

Вебинар "Дигитални свет 1 и 2"

август 2021.

Нема коментара:

Постави коментар