Архива чланака

петак, 2. август 2019.

ПРОЈЕКАТ: КРЕИРАМО ПАУЕР ПОИНТ ПРЕЗЕНТАИЈУ

КРЕИРАМО ПАУЕР ПОИНТ ПРЕЗЕНТАИЈУ
Тражили су, добили су, ЧАС ВИШЕ! Основна информатичка писменост.
„Није знање знање знати, већ је знање знање дати.”'







Неколико ваннаставних часова је (једном седмично), за оне који желе, одржано.

ПОКАЖИ ШТА ЗНАШ!
Ученици су, добровољно, бирајући наставне јединице, радили Пауер поинт презентације код куће и презентовали их другарима у одељењу. Неки ученици радије су радили презентације на хамеру и папиру, али су, такође презентовали пред својим одељењем, тако да смо могли уочити предности и мане једног и другог начина презентовања.


  















УГЛЕДНИ ЧАС
ОВАЈ ПРОЈЕКАТ КРУНИСАЛИ СМО УГЛЕДНИМ ЧАСОМ - ПРЕЗЕНТАЦИЈО ПРОДУКАТА РОДИТЕЉИМА И ДРУГИМ УЧИТЕЉИМА И НАСТАВНИЦИМА.

 

 





Ж

 

 

УГЛЕДНИ ЧАС - ПРЕЗЕНТАЦИЈА ПРИМЕРА ДОБРЕ ПРАКСЕ

Ову ваннаставну активност проценила сам као веома корисну. Осим тога што ученици самостално уче, они истражују. Постају креативнији, али и јачају комуникацијске вештине. Оспособљавају се за јавни наступ. Истиче се вршњачко учење где мање напредни ученици имају могућност да уче од напреднијих. Смењивање слика, текста и звука као и ученик у улози учитеља мотивише ученике који имају слабије интересовање за наставу. Ученици који немају могућност да раде на рачунару увек могу помоћи друговима, али и добити инспирацију да презентацију ураде на хамеру. Презентације могу да се раде у пару или у групи, а тако се развија сараднички дух и оспособљава се за тимски рад. Учитељ је у улози инструктора. Задовољава се мноштво критеријума које савремена настава захтева, а најважније од свега су продуктивна знања која ученици стичу и носе са собом.

Нема коментара:

Постави коментар